ראש השנה התשע"ב

השנה יום vהולדת שלי יצא יום לפני ערב ראש השנה, מה שאומר שכל הסופ"ש יהיו חגיגות על בסיס יומיומי. כבר הודעתי לבוסית שלי שאני עלולה להגיע ביום ראשון עם עודף משקל קל מכל ארוחות החג ויום ההולדת. כנראה שאצטרך לצום עד חנוכה כעונש על כך, אבל זה עונש שאני מוכנה לשלם, כי הפשע כל כך כיפי :)
היום אנחנו באמצע החגיגות ועד כה היו שתי הרמות כוסית בעבודה ושתי עוגות לכבוד היום הולדת וגם ערב ראש השנה עם המון אוכל טעים ושני קינוחים חדשים שעשיתי. ברוסית אומרים "כמו שתפגוש את השנה החדשה, ככה גם תעביר אותה"- ובגלל שהתחלתי אותה עם שני חידושים, אני מקווה שיהיו המון חידושים גם במהלך השנה. למרות שרציתי להתחיל דווקא עם הפאי תפוחים (כן כן, הכנתי משהו עם בצק!!! אני ממש גאה בעצמי), גיסתי ביקשה דווקא את המתכון לקינוח השני שהכנתי לילדים- מאפינס קקאו עם הפתעה. איך אפשר לסרב לבקשה למתכון? אז מיכל- זה בשבילך!! 

מאפינס קקאו עם הפתעה  (כ-20 מאפינס)

מרכיבים:
כוס שמן קנולה
1.5 כוסות סוכר לבן
3 ביצים
1.5 גביעי אשל
2.5 כוסות קמח תופח
שתי כפות קקאו
10 קוביות שוקולד לפי הטעם חתוכות לחצי
20 גביעי נייר בהתאם לגודל תבנית המאפינס (לתבנית מאפינס קטנים- גודל 4)

אופן ההכנה:
מחממים תנור ל-180 מעלות
מערבבים את החמאה עם הסוכר. מוסיפים את הביצים ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. 

מוסיפים חצי מכמות האשל וחצי מכמות הקמח ומערבבים היטב. מוסיפים את האשל והקמח הנותרים ומערבבים שוב.
מוסיפים את הקקאו ומערבבים היטב עד לקבלת תערובת אחידה.


בעזרת כף מזליפים את התערובת אל תוך שקעי תבנית המאפינס (אל תשכחו לשים את גביעי הנייר, אמנם זה לא חובה, אבל זה מאוד עוזר להוציא את המאפינס בקלות).

מכניסים לתנור ואופים כ-10 דקות.
מוציאים מהתנור, מכניסים לכל מאפין חצי קוביית שוקולד עד שהיא נבלעת בתוך המאפין ומכניסים חזרה לתנור ל-20 דקות נוספות (או עד שקיסם שננעץ במרכז המאפין יוצא יבש).



מצננים ואוכלים בכיף.

שתהיה לכולנו שנה טובה, שנה של חידושים ולמידה, שנה של אושר ובריאות!!

תגובות

רשומות פופולריות